اومدم یه بار دیگه بترکونم
نوشته شده توسط : narges

سلام دخترای گل چطورید عیدتون مبارک امتحانارو چطور دادید خوش می گذره تو این چند وقت که نبودم حال چند تا پسرو گرفتبد من اومدم با یه مطلبه باحال می خوام امروز ثابت کنم که ما  جنسیته برتریم

چارلز داروین می نویسد مهارت کلامی زنان بشتر از مردان است(اصلا اگه اینم اینو نمی نوشت ما خودمون می دونستیم)مهارت زنان در انتخاب لغات مناسب بسیار بالاست (مثه مردا نیستیم هر چی از دهنمون در می یاد بگیم)

مغز ما از دو نیم کره چپ و راست تشکیل شده زنان می توانند از دو تا طرفه مغزشون استفاده کنند ولی مردان از یه طرفه مغزشون می تونند استفاده می کنند(البته فک می کنم ازونم استفاده نمی کنند)

زنان به واسطه ی وجود ارتباط بیشتر بین دو نیم کره ی مغز  قادر هستند احساسات خود را راحت تر بیان کنند

زنان ویژگی های دیگری از چمله حس لامسه ی قوی حس چشایی دید جانبی و درک حال های صورته یک نفر و معنای ان مهارته خاصدارن به همین دلیل ما جنس برتریم





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بازم حمید در تاریخ : 1393/12/15/5 - - گفته است :
منظور از حمید پسر هاست) اینو گفتم ک اسکل بازیتون گل نکنه خخخخخخخخ

1- خود به معنی برداشتی که حمید از خودش دارد .(خودش فکر می کنه خیلی آدمه!!)

2- خود به معنی برداشتی که دیگران از حمید دارند .(یه آدم مزخرف!!!)

3- خود به معنی برداشتی که دیگران از برداشت حمید نسبت به خودش دارند.(زهی خیال باطل)

4- خود به معنی برداشتی که حمید از برداشت دیگران از حمید دارد . (پیچیده شد من قاط زدم!!)

5- خود به معنی آ ن خودی که نه حمید می شناسد و نه دیگران ولی وجود دارد .(جل الخالق!!!)

حالا ما دونه دونه این موارد و توضیح میدهیم :

مورد ۱ :حمید خودش فکر می کنه خیلی آدمه!!اعتماد به نفس خفن!!! فکر می کنه خیلی با مزست !! احساس می کنه خیلی خوش تیپه!! صداش چقدر خوبه!! با عینک آفتابی عکس میگیره ( وای من چقدر خوشگلم!!)دو تا خط شعر بی معنی و مفهوم با قافیه جور می کنه !! (بابا شاعر!!)و.... ( که بقیشو نگم بهتره!!!)

مورد ۲:حالا منی که دارم به این آدم (آدم که چه عرض کنم...!!!) نیگا می کنم !! اولا که خیلی بهش می خندم !!! !!!بعدشم از اینکه واسه وبلاگم سوژه پیدا کردم کلی خوشحال میشم!!

مورد۳:آخی طفلکی !! بذار به روش نیاریم !! بره با خودش حال کنه!!

مورد۴: چقدر همه منو دوست دارن !!! من چقدر آدمه باحالیم!!! چقدر تحویلم میگیرن!!

/weblog/file/img/m.jpg
Pc BAz در تاریخ : 1391/1/26/6 - - گفته است :
نرگس جان تو هنوز دست از مبارزه با پسرا بر نداشتی ؟ وقتی میدونی بازنده ای چرا انقدر خودتو اذیت میکنی؟ بیخیال گلم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: